منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان 2-2010
منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان 2-2010
منتدى صرخات شعرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صرخات شعرية

أربعة لا يَثبت معها مُلك ،غش الوزير، وسوء التدبير، وخُبثُ النِيَّة ، وظُلم الرَّعيّة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالمنشوراتالتسجيلدخول
اناصعيدى----------- ياسآئلى من أنا ؟ وعن نسبى أنا نجم وأهلى فى السما أقمار ----------- انا سوهاجى اسيوطى قناوى وبلادى بلاد البارود والنار ----------- انا مع الحق والشرعيه‎‎ وبوجه للمعرصين إنذار ----------- انا صعيدى محترم ارفض المسخرة والعار ----------- وأرفع سلاحى فى جه الطغاة يسقط حكم العسكر الأشرار ----------- انا الصعيدى انا مسلم اصون عرضى واحمى العار ----------- لآ أنا عمرو ولا بكرى ولا انا بوق من ابواق العار ----------- انا صعيدى بلد المرجله هقرب لكم المسافة والمشوار ----------- لو زرتونا تلاقو الكرم عندنا بنكرم الضيف ونعظم الاحرار ----------- ونؤيد الرئيس الشريف مرسى ويسقط حكم العسكر الأشرار ---------- شاعر ثورة مصرية‎ * * * *

عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مديرعام
Admin

اوسمتى : عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان 2107_q11
------------------------------------------------------------------------------
عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان Oky33511

الدوله الدوله : عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان Egypt10

عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان Empty
مُساهمةموضوع: عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان   عاجل: قائد الجيش الثالث يتهم حزب النور السلفي بالتظاهر والقتل مع الإخوان I_icon_minitimeالخميس يناير 23, 2014 7:47 am

"وهم اللي برضه ابننا مصطفى اللي فوق ده، هو شاكي الناس اللي متزعمين هذا الموضوع اللي هم بتوع حزب الحرية و العدالة وحزب النور اللي موجودين في السويس اللي هم راحوا احتكوا بيهم.
الصحفية: حزب الأصالة، النور منزلش
اللواء أركان حرب أسامة عسكر قائد الجيش الثالث الميداني: التيار الإسلامي، احنا منتكلمش على حزب أنا بتكلم على التيار الإسلامي سلفيين وإخوان مسلمين كانوا موجودين في ميدان الأربعين يوم ما حصل الموقعة بتاعة الأربعين، مش إخوان بس ولكن تيار إسلامي"
تم النشر بتاريخ 17/01/2014

https://www.youtube.com/watch?v=ORFBC24KNN4

https://th77th.forumegypt.net

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رسالة من الإخوان المسلمين إلى رجال الجيش المصري الشرفاء
» رسالة قائد
» حزب النور
» جماعة الإخوان المسلمين تحيي الذكرى التسعين لتأسيسها
» طالب المشير عبد الفتاح السيسي -قائد الانقلاب العسكري- الشعب المصري، بتوفير رغيف يومياً من طعامهم، من أجل مصر.