منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  2-2010
منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  2-2010
منتدى صرخات شعرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صرخات شعرية

أربعة لا يَثبت معها مُلك ،غش الوزير، وسوء التدبير، وخُبثُ النِيَّة ، وظُلم الرَّعيّة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالمنشوراتالتسجيلدخول
اناصعيدى----------- ياسآئلى من أنا ؟ وعن نسبى أنا نجم وأهلى فى السما أقمار ----------- انا سوهاجى اسيوطى قناوى وبلادى بلاد البارود والنار ----------- انا مع الحق والشرعيه‎‎ وبوجه للمعرصين إنذار ----------- انا صعيدى محترم ارفض المسخرة والعار ----------- وأرفع سلاحى فى جه الطغاة يسقط حكم العسكر الأشرار ----------- انا الصعيدى انا مسلم اصون عرضى واحمى العار ----------- لآ أنا عمرو ولا بكرى ولا انا بوق من ابواق العار ----------- انا صعيدى بلد المرجله هقرب لكم المسافة والمشوار ----------- لو زرتونا تلاقو الكرم عندنا بنكرم الضيف ونعظم الاحرار ----------- ونؤيد الرئيس الشريف مرسى ويسقط حكم العسكر الأشرار ---------- شاعر ثورة مصرية‎ * * * *

مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مديرعام
Admin

اوسمتى : مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  2107_q11
------------------------------------------------------------------------------
مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  Oky33511

الدوله الدوله : مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  Egypt10

مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  Empty
مُساهمةموضوع: مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه    مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه  I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2014 11:15 am

مصر# بالفيديو..مراسل #مصر25 يهتف في وجه القاضي في المحكمة : شوف الباشا شوف البيه مراته بتلعب #كاراتيه

{ فضيحة نادى المحله المخله بالشرف مدرب الكراتيه له علاقة جنسيه مع 30 امرأة من زوجات القضاه والضباط ونصويرهم بالفيديو الخاص به

‎https://www.youtube.com/watch?v=ySZhitXUe7g‎

https://th77th.forumegypt.net

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بالفيديو | "أردوغان" يرد على "أوباما" لوضعه قدمًا على قدم
» بالفيديو| شاب مصرى "السيسى ده بتاع حريم ومسهوك" ‎
» حين صرخ الرئيس محمد مرسي فى وجه القاضي انت مين وانت عارف انا فين فأجابة الشاعر السعودي
» بالفيديو.. إصابات ودماء واتهامات بالخيانة فى الجمعية العمومية لتمرد
» اصابة القاضي عادل عبد السلام جمعه (جلاد أعداء النظام) فى الدائرة (الديلفيري) بسرطان الفك