منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
 شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم 2-2010
منتدى صرخات شعرية
أهلا ومرحبا بك ، يسعدنا انضمامك الى اسرتنا فى { منتديات ربعاوى فى سجون ببلاوى }مرحبًا عدد ما أزهر بالأرض من زهور مرحبا بك ممزوجة .. بعطر الورد ، ورائحة البخور
 شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم 2-2010
منتدى صرخات شعرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صرخات شعرية

أربعة لا يَثبت معها مُلك ،غش الوزير، وسوء التدبير، وخُبثُ النِيَّة ، وظُلم الرَّعيّة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالمنشوراتالتسجيلدخول
اناصعيدى----------- ياسآئلى من أنا ؟ وعن نسبى أنا نجم وأهلى فى السما أقمار ----------- انا سوهاجى اسيوطى قناوى وبلادى بلاد البارود والنار ----------- انا مع الحق والشرعيه‎‎ وبوجه للمعرصين إنذار ----------- انا صعيدى محترم ارفض المسخرة والعار ----------- وأرفع سلاحى فى جه الطغاة يسقط حكم العسكر الأشرار ----------- انا الصعيدى انا مسلم اصون عرضى واحمى العار ----------- لآ أنا عمرو ولا بكرى ولا انا بوق من ابواق العار ----------- انا صعيدى بلد المرجله هقرب لكم المسافة والمشوار ----------- لو زرتونا تلاقو الكرم عندنا بنكرم الضيف ونعظم الاحرار ----------- ونؤيد الرئيس الشريف مرسى ويسقط حكم العسكر الأشرار ---------- شاعر ثورة مصرية‎ * * * *

شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مديرعام
Admin

اوسمتى :  شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم 2107_q11
------------------------------------------------------------------------------
 شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم Oky33511

الدوله الدوله :  شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم Egypt10

شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم Empty
مُساهمةموضوع: شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم    شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم I_icon_minitimeالإثنين مارس 26, 2018 10:15 am

خمس شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم
اولا :- الحكم العسكرى الزباله الذى سلط اعلامه الزباله  على أفكارالناس وأحلامهم وحياتهم  تستيقظ على زبالتهم وتنام على زبالتهم .  فغيرالمجتمع من نظيف الى مجتمع زبالة . وبالطبع لا يمكن التعبير عن هذا الكابوس إلا بوصفه زبالة

ثانيا :- – لجان السيسى الاكترونية قاعدين فى مواقع التواصل يلمعو فى البيادة القديمة اللى اسمه " بلحة " اول ما وتنشر مقاله تنتقد فيها بلحة يتلمو عليك زى الكلاب بالشتائم والسفاله فعلا إنهم بشر زباله اسم على مسمى

ثالثا :- الحبيب الفشنك تكون البنت مرتبطة به من سنين وحباه جدا جدا وعملاه فارس احلامها وبعد فترة يقولها أصل انتي زي ماما

رايعا :-  أول لما تدخل محل  احذية او ملابس  الست اللي بتستقبلك فيه وتقولك مقاسك مش موجود هنا يا استاذ وتكرهك في نفسك.

خامسا :- سواق التاكسي اللي مش بيرضى يشغل العداد أو اللي بيشغله بس هو لاعب فيه أصلاً أو اللي لما تطلب منه باقي يقولك مش معايا فكة

شاعرثورة مصرية

شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم I6sqw510

https://th77th.forumegypt.net

شخصيات زبالة في حياتك حاول تتخلص منهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ضابط لـ جندى اضرب يابني أضرب مش هيقتلوك متخفش منهم أضرب ده أمر